15 Ocak 2017 Pazar

Klasik Araba


Ford Mustang















Shelby daha yüksek bir performans çeşididir Ford Mustang tarafından yaptırılmıştır Shelby Amerikan 1965-1967, ve 1968-1970 Shelby Otomotiv. tanıtımı ardından beşinci nesil Ford Mustang , Shelby tabela yeni yüksek 2007 yılında yeniden canlandırıldı performans Mustang sürümleri ama bu sefer Ford Tesislerinde Ford tarafından tasarlanmış ve inşa edilmiştir.

1965-1966 araba küçük ve GT 350 modellerini hafif idi. Bu arabalar genellikle oldu "Kobralar" denir, Ford-powered AC-tabanlı iki koltuklu spor otomobil tarafından da üretilen Shelby Amerikan Aynı dönemde. Her iki model Cobra amblemi, benzer boya düzeni kullanmak, ve isteğe bağlı "Cobra" vana bir pazarlama Shelby tarafından tie-in, hem de onun ikonik sembollerinden birinin parçası olan birçok GT350s kapakları. (4.7 L) 289 cu, 306 hp (228 kW; 310 PS) üretmek için değiştirilmiş; tüm 1965-1966 araba K-Code 271 hp (275 PS 202 kW) özellikli. Pazarlama edebiyatı nedeniyle yüksek yükseltici için "Cobra hi-yükseltici" olarak bu motora sevkemme manifolduna . 4-ileri manuel ile bir stok Mustang olarak başlayan, araba onlar, yüksek yükseltici manifoldu alınan stok vardı Shelby Amerikan, sevk edildiği Ford Falcon ağır değiştirilir arka akslar yaşamak Ford Galaxie arka akslar, ve verildi Daha büyük, metalik kaplı arka kampana frenler ve Kelsey-Hayes ön disk frenler.
1965 GT 350 konfor veya sürüş kolaylığı için kurulmadı. Orada 34 "GT 350R" yarış spec araba firstSCCA kuralları çerçevesinde rekabet kullanım için özel olarak inşa edilmiş olduğunu, ve model üç düz yıldır B-Üretim şampiyonu oldu. 1966 GT 350 gündelik sürücülerin daha fazla konfor özellikli olduğunu arka koltuklar, isteğe bağlı renk ve isteğe bağlı otomatik şanzıman dahildir. Ek özellikler için bu eğilim sürecinde rekabet güçlerini çok kaybetme sırasında araba, giderek daha büyük daha ağır ve daha rahat olmasıyla birlikte, sonraki yıllarda devam etti. 1969 GT 350S ve 500s bir stok Mustang büyük ölçüde şekillendirme değişiklikler vardı. 1969 Caroll Shelby artık Shelby GT programına dahil edildi ve tasarım Ford tarafından içi yapıldı.
1965 ve 1966 GT 350S Ford'un San Jose montaj fabrikasından teslim edildi beyaz vücudun aslen Venice Beach ve daha sonra da, Carroll Shelby operasyonu ile modifikasyonu şeklinde Los Angeles Uluslararası Havaalanı . San Jose araba bu tesis belirten Ford VIN bir "R" gerçekleştirilmiştir. Shelby Mustang 1960'lardan itibaren bir başka bitkiden gelen tek sene New Jersey geldi 1968, VIN "T" idi  ve AO Smith tarafından modifiye edildi.

1965 

Tüm 1965 GT 350S Guardsman Mavi rocker çizgili Wimbledon Beyaz boyandı. Çok az GT350s tüm arabanın uzunluğu çalıştırmak isteğe bağlı "Le Mans" (ya da "LeMans") üst çizgili, ile bayiye teslim edildi. Inşa 562 1965 otomobil yaklaşık% 28 Le Mans çizgili vardı. Bayiler genellikle muhtemelen müşterinin talebi, çizgiler ekledi.  Bugün, bu kadar donanımlı değil bir GT 350 bulmak zordur.
Birçok ERT 1965 araba dumanı şikayetler yıl ortası değiştirildi gövde, taşındı pil vardı ve aşırı binici çekiş çubukları özellikli, A-kollar, hem de diğer değişiklikler taşındı. Aşırı binici çekiş barlar çünkü altlarında aksine tasarım yaprak yay üstünde olmaktan çok adlandırılır. Sadece tek bir iletim, bir 4-hız Borg-Warner T-10 manuel vardı. 1965 GT 350 yılında egzoz sistemi cam-pack susturucular ile bir yan-çıkış çift egzoz oldu. Bu bir yıl boyunca, GT 350 ayrıca her yanağında belirgin mavi nokta için adlandırılmış özel 130 mil-puan Goodyear "Mavi Nokta" lastikler, özellikli. 1965 GT 350 de ("spor otomobil" olarak firstSCCA düzenlemeler altında yarış için izin verilmesi için) 2-kişilik-tek araç yapma, arka koltukların yerine monte edilmiş bir tam boy yedek lastik vardı, ve ya gümüş boyalı çelik indi tekerlekler veya özel dökme magnezyum merkezi CS "" Cragar Shelby "15" stilize ile işaretlenmiş krom merkez kapakları jantlar ". Toplam 1965 model yılı üretim 562 adet oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder